Dave37 Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Är detta spelet värt att skaffa? Det känns som om det är ganska gammalt vid det här laget? Funderar på att börja spela. Några tips för nybörjare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Ewa_* Skrivet 13 Februari 2019 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2019 Fast på 4166.. nån som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilena Skrivet 6 Juli 2019 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2019 Jag förstår inte hur jag ska få tillgång till mina intjänade boosters som finns i mitt "förråd"? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Nell_* Skrivet 17 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2020 Alltför lätt runt nivå 1950- 2010. Jag klarar nivån på första spelet, det verkar konstigt. Jag överöses med boosters och extradrag. Jag vill att det ska vara klurigt. Tipsa mig om något annat spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Nettansiden_* Skrivet 19 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2020 Hur få bort popcornen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.