FuskaBot Skrivet 26 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2015 Detta är den officiella forumtråden för Pirate Kings. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för Pirate Kings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hanan j Skrivet 26 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2015 Hur kan dölja mig från vänner på spelet pirate kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 27 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2015 det går inte för då kan dom ju inte bomba dej Hur kan dölja mig från vänner på spelet pirate kings 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 27 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2015 det går inte för då kan dom ju inte bomba dej jo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 27 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2015 joär du en noob på det hära spelet xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 28 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2015 är du en noob på det hära spelet xdskojar du lr haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_ElsaViola_* Skrivet 4 Januari 2017 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2017 Vad har hänt gubbarna på min ö skottar bara 750 tusen på 36 timmar ska skotta 3.5 miljoner på en dag nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Wolf_* Skrivet 22 September 2017 Rapport Dela Skrivet 22 September 2017 Vad använder man piraterna till I pirat Kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 September 2017 Rapport Dela Skrivet 25 September 2017 Vad har hänt gubbarna på min ö skottar bara 750 tusen på 36 timmar ska skotta 3.5 miljoner på en dag nån som vet ?På vintern är dagen kortare så då skottar dem mindre på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Wolf_* Skrivet 8 November 2017 Rapport Dela Skrivet 8 November 2017 Kommer ej vidare har spelat i 14 dagar på samma ö står bara comming soon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Wolf_* Skrivet 11 December 2017 Rapport Dela Skrivet 11 December 2017 Har spelat på samma ö i två veckor fast den är klar händer varje gång när jag gjort klart en ö .står bara comming soon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 11 December 2017 Rapport Dela Skrivet 11 December 2017 testa fortnite grabbar gratis och skitskoj :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.