zindraj Skrivet 14 November 2015 Rapport Dela Skrivet 14 November 2015 Nån som har relation med någon som blivit häktad och vet att tiden ifrån varann kommer handla om flera månader (eller längre)Har en som jag vet att ja kommer va borta i flera månader, hur hanterar man saknaden och sorgen efter den man älskar högt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 (redigerat) Skaffar ny medans den andra är i häktet, sen dumpar man den nya, om denne inte duger när personen har kommit ut ur häktet. Jag är speciallist på kärlek, knulla så mycket som möjligt medans den andra är i häktet så du njuter av din variation. :wub: Redigerat 15 November 2015 av ArcticEmpire 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindraj Skrivet 15 November 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 Kör inte riktigt på den linjen , tror på trohet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 (redigerat) Va? Häktad kan man bara vara i max 14 dagar och om du tror att din partner kommer att dömmas för ett fängelsestraff på flera månader så lutar jag faktiskt lite åt ArticEmpire's håll. Sluta dejta grovt kriminella och hitta någon annan. Redigerat 15 November 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 Tycker det beror lite på vad det är för brott, bedöm efter om det är mord eller bokföringsbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beeone258 Skrivet 1 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2016 Gör det som känns bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 6 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2016 Tycker att det beror på hur och vad du känner för personen som sitter häktad eller som blir dömd till ett fängelsestraff, om du känner att denna person är värd att vänta på gör det det och lär dig att hanterar saknaden efter personen på olika sätt. Att knulla runt eller stilla sitt sexuella behov gör enligt mig det svårare att bygga ett förhållande då det sexuella enbart hamnar i fokus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 27 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2017 Väx upp och lär dig självkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
panter67 Skrivet 30 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2017 Nån som har relation med någon som blivit häktad och vet att tiden ifrån varann kommer handla om flera månader (eller längre)Har en som jag vet att ja kommer va borta i flera månader, hur hanterar man saknaden och sorgen efter den man älskar högt ? Va? Häktad kan man bara vara i max 14 dagar och om du tror att din partner kommer att dömmas för ett fängelsestraff på flera månader så lutar jag faktiskt lite åt ArticEmpire's håll. Sluta dejta grovt kriminella och hitta någon annan.Jag var häktad i 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 18 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2017 Jag var häktad i 3 månaderStå upp för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sprkl Skrivet 15 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2018 1. Finns ingen max gräns på häktningen i Sverige. 2. Brev. Du kan skicka brev till den häktade. Kolla polisens hemsida om hur du går till vägas. Om dom tillåter så kan han lämna in en ansökan om att få tillstånd att få besök utav dig. Du måste själv skriva på pappret men han måste be om ett sådant ansökan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.