FuskaBot Skrivet 22 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2016 Detta är den officiella forumtråden för Farm Heroes Saga. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för Farm Heroes Saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Pippi_* Skrivet 22 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2016 Hej, Hur får jag bort skalbaggarna i Farm.H bana 492? MVH Pippi Lotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Kicki_* Skrivet 11 September 2016 Rapport Dela Skrivet 11 September 2016 Jag får aldrig någta extraliv av vänner. Inte heller några "bönor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Lena_* Skrivet 29 Mars 2019 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2019 Vad har man bönorna till??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jag Skrivet 3 April 2019 Rapport Dela Skrivet 3 April 2019 Med bönorna köper du hjälp i rutan innan nivån startar.Hjälpen kräver dock att du lyckats bra på dom nivåer som har en ko som symbol där du "tjänar in" vänner.Med bönor kan du oxå köpa mer spadar om du redan använt dom, det går endast att köpa spadar innan du påbörjat nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Wallie_* Skrivet 5 Maj 2019 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2019 Jag får inte längre någon nivå me en ko, är nu på bana 1132, senast jag fick det var runt 1100. Symbolen med belöningar visar att jag har 3 belöningar att hämta, trots att jag saknar 3 för att få hämta belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Ella_* Skrivet 24 Juni 2019 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2019 Kan man påverka svamparna på något sätt, eller kommer de bara slumpmässigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Liten_* Skrivet 8 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2019 Hur räknas poängen på tråkes banor?! Jag blir inte klok på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Vivv_* Skrivet 16 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2019 Vägspärren mellan 295 o 296. Hur kommer jag igenom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreasswf Skrivet 20 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2019 Någon som vet hur man uppgraderar hastigheten på kossorna? Så de äter snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 September 2019 Rapport Dela Skrivet 8 September 2019 Jag har låst upp någon slags guldspade som jag inte kommer ihåg hur jag fick den, vad använder jag den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Anna_* Skrivet 8 November 2019 Rapport Dela Skrivet 8 November 2019 Jag behöver hjälp med en bana Hur kan jag fuska mig över den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.