Samson Skrivet 27 April 2016 Rapport Dela Skrivet 27 April 2016 Hej! Jag installerade windows 10 gratisversionen men ångrar nu detta. Hur kommer jag tillbaka till min windows 8.1 igen? Måste jag formatera om hela hårddisken? Och hur kan jag se i datorn vilket licensnummer jag har?Tackar på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 27 April 2016 Rapport Dela Skrivet 27 April 2016 (redigerat) Om det gått över en månad så tas gamla versionen av windows bort. Du måste då installera Windows 8.1 igen då. Hade för mig att Windows 10 inte kör öppet med licenser. Redigerat 27 April 2016 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samson Skrivet 29 April 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2016 Det har gått över en månad men win 10 ligger :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haxx0rz Skrivet 7 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2016 (redigerat) Tanka hem en fin Linux-distro och spendera några timmar att konfigera - sen är du good to go. Jag kan rekommendera Arch Linux om du är lite kunnig inom ämnet. Redigerat 7 Maj 2016 av Haxx0rz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 14 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2016 Fixa en usb sticka och installera via den bara så bör det inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordkall Skrivet 17 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2016 Var nära på att göra samma, surt med detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perratop Skrivet 19 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2016 Ångrade mig också, men innan en månad hade gått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pruttans Skrivet 11 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2016 Till någon som läser detta. Spelar man spel så är det otroligt dumt att skippa Windows 10Spelar man väldigt mycket spel så ska man ha Windows 10, det är bara att försöka vänja sig vid det.Jag personligen älskar det och har alltid gjort. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2016 Hej! Jag installerade windows 10 gratisversionen men ångrar nu detta. Ja tro fan det. Hur kunde du vara så klantig att installera windows 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 18 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2016 Ja tro fan det. Hur kunde du vara så klantig att installera windows 10? Det är absolut inget fel i operativet i sig, smidigt drar ej mycket minne och ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordkall Skrivet 18 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2016 Men man lär ju måsta hoppa över förr eller senare då flaggskeppet win 7 bäddar för sista vilan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 25 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2016 Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.