Ejmil Skrivet 4 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2016 Tänkte att jag skulle starta en diskussion kring serier som ni medlemmar följer, antingen slaviskt eller bara lite slentrianmässigt. För min egen del är det näst intill alla DC-comics serier. bla. Arrow, Flash och DC legends of tomorrow. Så vilken är era bästa och sämsta serier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2016 Blacklist är den enda jag följer nu och den är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 6 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2016 följer inga sitter mest vid datorn på fritiden och spelar spel eller glor på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 8 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2016 Kollar igenom Orphan Black på Netflix, följer Game of Thrones för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 9 Maj 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2016 Blacklist har jag tänkt kolla ett bra tag men inte kommit mig för att börja. Sett att den rekommenderas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miho26397 Skrivet 14 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2016 lucy the daughter of the devil rekomenderas för unga tittare 16-25 finns på kisscartoon.me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ellman Skrivet 25 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2016 Har kollat en hel del "Blacklist" men nu även "iZombie" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 28 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2016 Just nu är de enda serierna jag följer Game of Thrones, The Walking Dead, Vikings och One Upon a Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m4nn3n Skrivet 28 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2016 Daredevil, jessica jones och Game of thrones :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarleyBoy Skrivet 10 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2016 Game of Thrones är asbra. Blacklist likaså.trevlig sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 10 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2016 Blacklist e såå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarleyBoy Skrivet 11 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2016 Strike Back kan jag rekommendera, sjukt bra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.