Veronica12345 Skrivet 19 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2016 Hej tjejer och killar! Hur känner ni inför sommaren? Härligt tycker jag men börjar få ångest över att jag "inte tränat tillräckligt" inför alla dagar på stranden och utekvällar på krogen. Hatar att det ska vara så. Tänker alltid att "ja men, jag har inga komplex", tills sommaren kommer och tankarna dyker upp. Vilka känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2016 Hej Veronica! Jag känner exakt likadant som du. Har tränat nästan hela vintern men har ändå inte uppnått ett "acceptabelt" (att det ens finns en standard för kroppar) resultat. Många av mina vänner, och även flickvän nu på senast, skrattar åt mig och drygar med mig om det. Lovade mig själv vid nyår att ta tag i det men som vanligt med nyårslöften så höll det inte länge... Allt är väldigt frustrerande, speciellt när jag har ölat varenda helgdag och även flera veckodagar i snart ett år nu? Vart är kaggen? Jag kommer aldrig bli erkänd som en äkta öldrickare ute på krogarna. Snart kommer väl tjejen lämna mig för en äkta lastbilschaffis vars omkrets på magen är dubbla hans längd. -_- Trött på dagens syn på kroppar. MvH Harold 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2016 Bryr mig inte. Dömmer någon mig så tycker jag synd att de spenderar sin tid på att trycka ner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koos Skrivet 3 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2016 RUND är också en form. .. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 13 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2016 Alla former är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 1 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2016 Man ska va nöjd med de man är skapt till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 13 September 2016 Rapport Dela Skrivet 13 September 2016 tränar varje dag, sålänge man själv är nöjd med sig själv så kan man strunta i vad andra tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 19 September 2016 Rapport Dela Skrivet 19 September 2016 skönt att träna och simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 19 September 2016 Rapport Dela Skrivet 19 September 2016 tycker man ska vara BIFFIG! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 7 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2016 Man ska va den man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2016 Är det detta du syftar på?: Law of identityA is A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.