Beeone258 Skrivet 30 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2016 Hej undrar om nån kört mafia ett o två o ge mig lite info för e sugen på att skaffa mafia 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wicher Skrivet 9 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2016 Hej undrar om nån kört mafia ett o två o ge mig lite info för e sugen på att skaffa mafia 3 Vad för info vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 13 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2016 riktigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 18 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2016 Bra spe!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 21 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2016 bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2016 Jag har bara spelat Mafia 2, men vad jag vet så är storyn i Mafia 3 inte ansluten till 1:an eller 2:an. 2:an var inte heller ansluten till 1:an.Dock så har jag hört att huvudkaraktären från 2:an (Vito) ska vara med i 3:an, så det kommer förmodligen vara några referenser till 2:an men förutom det så är det nog okej. Men det kan vara värt att spela de två tidigare spelen om du vill se hur spelen känns och har utvecklats, dom är också väldigt bra spel. Om 3:an har hälften så bra atmosfär som 2:an så kommer det bli ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beeone258 Skrivet 10 September 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2016 okej ska göra de tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beeone258 Skrivet 11 Oktober 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2016 nån som vet realese datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blumper1998 Skrivet 5 December 2017 Rapport Dela Skrivet 5 December 2017 Jag själv älskade maffia 2. Men alltså maffia tre var en riktigt stor besvikelse måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 6 December 2017 Rapport Dela Skrivet 6 December 2017 när kommer nästa GTA btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 10 December 2017 Rapport Dela Skrivet 10 December 2017 Inte säker, men tyckte den senaste var rätt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noffna Skrivet 22 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2018 Tycker att dom misslyckades med spelet. Tvåan är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.