Beeone258 Skrivet 29 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2016 Har haft problem med min dator o den kraschar o startar om sig varje gång jag börjar använda nått program o så kommer ett fel meddelande nått med memory behöver hjälp tack i för väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 29 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2016 (redigerat) skulle hjälpa lite om du kan ge oss dina specs Redigerat 16 Augusti 2016 av TheNilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pruttans Skrivet 30 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2016 Du behöver nog ange en bit mer information. Låter det som du syftar på felmeddelandet om pagefile. Vad exakt gnäller den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2016 kan vara att ditt ram-minne tar slut.Tryck på windows knappet, högerklicka på "dator" och välj egenskaper, och ta en screenshot med vad du ser i det fönstret och ladda upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 15 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2016 kan vara att ditt ram-minne tar slut. Tryck på windows knappet, högerklicka på "dator" och välj egenskaper, och ta en screenshot med vad du ser i det fönstret och ladda upp här.Om ramen "tar slut" så används pagefile.sys istället som är på hårddisken, därefter blir datorn jävligt seg tills du startar om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordkall Skrivet 2 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2016 Kolla windows update.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2016 Om ramen "tar slut" så används pagefile.sys istället som är på hårddisken, därefter blir datorn jävligt seg tills du startar om den.är medveten om det, men det är det enda jag kan anta, då han säger att hans meddelande nämner "memory" och jag kan inte komma på något annat som kan nämna det. Samt att när min dator stängdes ner, uppgraderade jag från 8 gb ram till 16, och då var problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2016 Låter helt klart som om du har för lite RAM. Bara att ladda ner mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beeone258 Skrivet 7 September 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2016 löste memorin fick ladda ner drivrutinen men den startas om utan att ge nått fel medelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beeone258 Skrivet 9 September 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2016 kan de bero på att jag kör windows 8.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 10 September 2016 Rapport Dela Skrivet 10 September 2016 Funkar t.ex w10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 September 2016 Rapport Dela Skrivet 14 September 2016 Har du provat att stänga av och sätta på datorn igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.