MissUnreal Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Hur fångar man Kyogre med Ultra Ball? Hur många behövs? Hur gjorde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Kastade bara,typ 20 st kastade jag => Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Så här ska du göra: - Ta med dig PKMN på lv. 45 och Timer och Ultra Balls (ca 30 st. bollar) - Någon borde kunna en attack som söver/fryser - Attackera nej, STOP! Du ska spara så fort du ser Kyogre - Försvaga Kyogre och söv/frys honom - Kasta bollar! - Om bollarna tar slut stäng av och sätt på igen, stick till PKMN Mart och köp flera! - Gör inte som jag gjorde :P jag kasta Master Ball :P jag orkade inte mer :lol: Redigerat 23 Maj 2004 av Evolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Skall man ha rött, grönt eller gult liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 och hur får man sövattacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Gräs PKMN lär sig i bland Sleep Powder. Kanske en ghost PKMN kan Hypnosis.... Kyogre ska helst ha rött/gult liv nästan rött, du ska ha grönt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 ja skadade han till rött och rå kastade ultrabollar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 kasta hela tin... Och det tog ungefär 37 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 För mig tog det ungefär 10 gånger med Ultra ball http://instagiber.net/smiliesdotcom/games/poke/anymay17.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) jag kastade typ 40 det tog lång tid hela tiden fick jag stänga av, sätta på, stänga av, sätta på... jag höll jag på i typ en månad för det var så tråkit när det va det ända jag kunde gjöra och så provade jag en gång och då fångade jag honnom men EN ultrla ball jag blev jätte glad och ddet blir nog du också om du kommer holla på lika länge så jag. :lol: Redigerat 25 Maj 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Det är ju bara slumpen som avgör hur många bollar som behövs... både för och nackdelar med det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 kasta bara på, så fångar man den tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg