Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag gjorde det på andra försöket.. asså med att stänga av och sätta på.. men jag tog master ball på latias och jag fick ta rayquaza på ulltra :lol: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ja tog inte master ball i team aquas grotta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 de va inte bra men har du fångat latias/latios groudon/kyogre och rayquaza?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ja har fångat latios (me hjälp av EON ticket (ja har sapphire)), kyorge och rayquaza. sen kommer ja väll fånga latias snart också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 okeeej.. jag tog latias med master ball.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 de e nog bäst, tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 nej man ska ta rayquaza med master ball.. man tar bara mean look eller har en skitbra trapinch så kan den inte fly ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 ok... men om man misslyckas så är det ju svårt att hitta den igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 ja vet.. men den finns mycket i vatten.. speciellt utanför lillycove city ;) ja tog den påväg till barrymaster :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 nepp bäst på rayquaza!! den e på lv 70 latios/as e bara på lv 40!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 om man ska fånga koygre så gör man det med en net ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag har ruby men jag fångade Groudon med 3 ultraballar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg