Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Men latias är ändå jobbigare, för tänk om man inte har nån Golbat först framme för man är ju inte berädd på när den ska komma!!!! Men då har man sett den och kan leka "på jakt efter fin fågel" med pokedexen :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 men de funkar typ inte ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 lol... ultra ballar! lol... ! :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 om man ska fånga koygre så gör man det med en net ball Nej, ultra ball, jag fångade han på första försöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 men de funkar typ inte ju! VAD funkar inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Att försöka fånga Latios/Latias med hjälp av pokedex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 köpte 15 bollar skadade kyogre till livet så det blev i miitten så gjorde jag PAR sen så kasta jag 6 bollar så blev han fångad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 det e bra.. jag tog han efter ett tag.. tog kanske 100 bollar det e blandat ultra poké och great.. jag tog nästan rayquaza på en poké.... den gungade alla gånger men stannade alldrig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 otur..... men ja fångade regice me pokeball :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 haha.. jag tog alla regis med ultra ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Att försöka fånga Latios/Latias med hjälp av pokedex Det vet jag. Men spåra honom gör man med pokedex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jo, men så fort man flyttar sig dit han är så flyttar han sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg