Trull Skrivet 26 April 2017 Rapport Dela Skrivet 26 April 2017 HEJ finns det ngn hjälte här ute som kan hjälpa mig göra en mobil access till en router har verkligen kört fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 30 April 2017 Rapport Dela Skrivet 30 April 2017 Vad är det exakt du behöver hjälp med ?Vad har du för mobil?Vad använder du för slags router ?etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trull Skrivet 30 April 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2017 Hej har en iPhone 7 går det att göra en accespunkt till routern en asus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 1 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2017 Ja det skall gå, - jag tror inte att det är någon fara.Bara googla så hittar du massir med information om det. Iphone 7 accesspunkt asus router , så hittar du info där hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 21 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2017 Jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 September 2017 Rapport Dela Skrivet 25 September 2017 Jag vet.Då kanske det hade varit bra att förklara något? HMMM!!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreasswf Skrivet 20 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2019 Går det även om man inte jailbreakat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.