energypower Skrivet 30 April 2017 Rapport Dela Skrivet 30 April 2017 Denna router tänkte jag kanske köpa, för den verkar bra (tror jag) och den billigaste AC routern.Någon som har erfarenhet av just denna Archer C7 Router ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2017 Jag har inte erfarenhet av just den. Men kör själv en TP-link-router sedan ett tag sedan och den fungerar helt felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 1 Maj 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2017 admin, vad för slags TP-link router kör du ? Jag har Archer C7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2017 admin, vad för slags TP-link router kör du ? Jag har Archer C7.Köpte mig en C3150 då den var på kampanj. Hade egentligen spanat på Asus men denna kändes prisvärd och fullmatad med ny teknik. Kan bara konstatera att den fungerat utmärkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
energypower Skrivet 2 Maj 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2017 Vad konstigt, för alla mina router's, som d-link, Asus, Netgear etc har fungerat utmärkt förutom denna Archer då :(Men det kan vara något med firmware-updatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.