affsbym Skrivet 27 September 2017 Rapport Skrivet 27 September 2017 Streamar och ljud/bild osynkat.Finns verktyg och isf var? Citera
affsbym Skrivet 30 September 2017 Författare Rapport Skrivet 30 September 2017 Streamar och ljud/bild osynkat.Finns verktyg och isf var?Ser att jag fått svar...men kan inte hitta dom... Citera
affsbym Skrivet 6 Oktober 2017 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2017 Om ovan författare till samma fråga kommer på något så meddela gärna :) Citera
affsbym Skrivet 7 Oktober 2017 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2017 Jag vill göra vad jag vill. Kal P Dahl Citera
Boffaroffe Skrivet 26 December 2017 Rapport Skrivet 26 December 2017 (redigerat) Börja alltid med att starta om burken. Har sett flertalet personer som haft igång datorn någon dag och OBS flippat ur och skapar osynk (antar att du kör OBS då det är det vanligaste freeware just nu).Om det fortfarande blir osynkat efteråt så kan du sätta en delay på antingen ljud eller video direkt i OBS så att det synkas med varandra, Har tyvärr inte själv använt OBS sen iaf 3 år tillbaka, så är osäker på exakt vart alternativen finns i inställningarna. Redigerat 26 December 2017 av Boffaroffe Citera
Dave37 Skrivet 3 Januari 2018 Rapport Skrivet 3 Januari 2018 Hoppas allt fungerade för dig OP och att du numera avnjuter videos i full synk. Citera
xenu1 Skrivet 4 Januari 2018 Rapport Skrivet 4 Januari 2018 Hoppas allt fungerade för dig OP och att du numera avnjuter videos i full synk. +1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.