petertohen Skrivet 15 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2017 Tjena, efter att mitt headset råkat gå sönder efter en ragequit är jag på jakt efter ett nytt.Hade ett Siberia V2 som jag var ganska nöjd med, okej ljud (dock var micken ganska dålig då mina vänner verkar höra något tjutande ljud efter ~20 min så man får smälla till micken med fingret för att få tyst på det)Anyway, har kollat lite på Corsair Vengeance 1500 Dolby 7.1, Creative Fatal1ty och även SteelSeries Siberia v2 (likadan som förut)Mina krav är bara att headsetet inte får kosta över 700kr, ska finnas i Uppsala (eller att stället jag beställer ifrån har snabb leverans) då jag behöver headsetet senast i helgen.Ja, denna tråd är en exakt kopia av min tråd på Sweclockers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2017 Din tråd på Sweclockers är 5 år, så du borde iaf ha bytt ut de du funderade över ;) Hur som helst så kanske Kingston HyperX Cloud kan vara något? 750kr visserligen:https://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/198543-hyperx_cloud_gaming_headset-svart&atcl=external:ref Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2017 Köp någon steelseries de är alltid billiga och helt ok :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pidde10 Skrivet 21 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2017 Steelseries är såklart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 15 November 2017 Rapport Dela Skrivet 15 November 2017 Ja de är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 16 November 2017 Rapport Dela Skrivet 16 November 2017 gillar såna vanliga små in-ear hörlurar med mic på sladden typ, skönast känsla o man märker knappt att man har dom på sig typ ! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 18 November 2017 Rapport Dela Skrivet 18 November 2017 Ja dem är absolut bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 2 December 2017 Rapport Dela Skrivet 2 December 2017 Ja dem är absolut bäst!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.