Ballin1337 Skrivet 26 December 2017 Rapport Dela Skrivet 26 December 2017 Som rubriken står så hade jag behövt lite tips på nya filmer :) Helst nya filmer som nyligen kommit ut, Scifi & skräck är mina favoriter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2018 The Lobster är en fantastisk film även om den har några år på nacken. Bör ses med ett gäng nära vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 11 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2018 rekommenderar starkt nya blade runner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sprkl Skrivet 16 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2018 Marvel kan ha sci-fi. Star trek..IMDB och andra sidor kan vissa vad som kommer ut 2018 både bio och för att se hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DolskSWE Skrivet 4 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2018 Cloverfield 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Djon6Black Skrivet 25 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2019 Jag rekommenderar " Möt Joe black."Något sådant. Anthony Hopkins spelar där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
albaalba Skrivet 19 Februari 2019 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2019 Jag rekommenderar " Möt Joe black."Något sådant. Anthony Hopkins spelar där .Glöm inte Brad Pitt! Alba CEO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.