FuskaBot Skrivet 10 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2019 Detta är den officiella forumtråden för Resident Evil: Revelations 2. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för Resident Evil: Revelations 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Jonathan_* Skrivet 10 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2019 Hej jag behöver mycket hjälp med resident evil 2 jag fattar inte hur man ska ta sig vidare jag sitter fast vid den delen man sätter in kugghjul jag måste få veta hur man gör så jag inte blir arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreasswf Skrivet 20 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2019 Finns det till 3DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 September 2019 Rapport Dela Skrivet 8 September 2019 Hej jag behöver mycket hjälp med resident evil 2 jag fattar inte hur man ska ta sig vidare jag sitter fast vid den delen man sätter in kugghjul jag måste få veta hur man gör så jag inte blir argAtt bli arg kan många gånger hjälpa en att komma vidare i livet och hitta sina sanna prioriteringar. Koncentrera din ilska till det mest sanna hat du föreställa sig så ska du se att allt blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_aro_* Skrivet 23 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2020 du fåt ta med ett av kugghjulen upp till andra våningen och laburera lite så går det du måste ha båda med dig i väskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_janne_* Skrivet 23 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2020 finns på you tube hela avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chevajanne Skrivet 16 Mars Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2019-08-10 kl 17:47, skrev Gäst Gäst_Jonathan_*: Hej jag behöver mycket hjälp med resident evil 2 jag fattar inte hur man ska ta sig vidare jag sitter fast vid den delen man sätter in kugghjul jag måste få veta hur man gör så jag inte blir arg samma här fast ja kommer inte vidare i red cod någon som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chevajanne Skrivet 16 Mars Rapport Dela Skrivet 16 Mars kan inte låsa upp red cod hjälp behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.