Quakerfrog Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Vikka Gillar det . ? Jag tycker det är BRA iaf ska köpa nya CS oxå 8) skriv lite här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag tycker att det är grymt bra!! ska köpa condition zero! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag ska också köpa condition zero ska få den på jul nåra säger man kan ej spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag ska få den nyaste cs av en kompis 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag har precis skaffat cs 1.6....men självklart ska jag köpa cz(condition zero, eller hur det stavas) :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 det spelet äger, jag har bokat Condition Zero och har 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag har precis skaffat cs 1.6....men självklart ska jag köpa cz(condition zero, eller hur det stavas) :!: är 1.6 bra ska kanske ladda ner det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 klart du ska ladda ner det det är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 det där är beta versonen den riktiga ska man köpa på cd min kompis köpte den på cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag ska också köpa condition zero ska få den på jul nåra säger man kan ej spela online varför kan du inte spela online?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 jag har alltid kunnat spela online annars suger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det är väl ett online spel? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.