Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 CS är ett sk*t bra spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 cs är grymt bra jag spelar det kanska mycket men jag vet inte hur man spreyar på vägen :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 t- tangenten e standard för att spraya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Hanget vet du mycket om spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ja ,för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 nåt speciellt du undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 japp om jag och min kompis ska köra och jag gör ett game så hitar han inte gamet. exsempel. vi har awp_map på filter jag gör en awp_map game men han hitar mig inte hur gör man ska man gå in på consol och skriva connect ip adresen. :oops: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 cs suger men den nya condition zero som ska komma är super bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 condition zero suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 cs S*GER! /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 condition zero suger jaja sluta bråka nu och onödit inlägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Är condition zero bra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.