BurtonCook Skrivet 30 Oktober 2020 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2020 Jag har precis börjat gymnasiet första år. och då tar jag alltid med mig mina steel series hörlurar i min ryggsäck. Men i fredags så kunde jag inte höra i min högra? Jag vet inte vad jag ska göra. Behöver hjälp/tips! tack. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 November 2020 Rapport Dela Skrivet 2 November 2020 Om det går att höra i vänstra så kan du vända på dem, så hör du i högra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 18 April 2021 Rapport Dela Skrivet 18 April 2021 Om du pausar musiken så hör du lika lite i bägge lurarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolandhansen Skrivet 30 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2021 10/30/2020 kl 3:36 AM, skrev BurtonCook: I have just started high school the first year. and then I always take my steel series headphones with me in my backpack. But last Friday I could not hear in my right? I do not know what to do. Need help / tips! thanks. Börja med att återställa Bluetooth-hörlurarna. Om det inte fungerar är det dags att vidta andra åtgärder. Gå till inställningarna och se till att hörlurarna inte är inställda på mono eller telefonalternativet. Båda dessa alternativ spelar upp ljud genom en hörlur, så det kan räcka med att inaktivera dessa inställningar för att lösa problemet. Det kan också vara en lös anslutning av kabeln som ansluter drivrutinerna. En del av anledningen till att ljudet bara kommer ut från en sida är också att ledningarna nära ljuduttaget har böjts fram och tillbaka så många gånger att det har orsakat en kortslutning i ledningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RogerLundin Skrivet 27 Juli 2023 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2023 Kontrollera först din Realtek Audio-drivrutin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.