Gäst Andreasswf Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 e game vube bättre än x box och vem e dyrast? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag tycker att gamecube är bättre än x-box.... Och xbox är dyrast...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Gamecube är mycket bättre tycker jag ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Game cube är bäst!!! Om du frågar detta i X-box forumet säger alla X-box... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Gc tycker jag.. lite roligare spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Xbox är snabbare o bättre grafik men dåligare spel den ser ut som en verktygslåda med maniker i. GameCube hel fräsch bra Mega Bra spel Bra grafik tillomed då kan du kolla på Nintendo DVD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag tycker inte x-box är snabbare.. det tar f*n 3 år att ladda halo lr splinter cell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Game cube är bäst!!! Om du frågar detta i X-box forumet säger alla X-box... nej jag säger GAMECUBE i alla foruM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Gamecube..för när man spelar så behöver man nästan aldrig vänta på att det ska ladda ;) fast är inte bara därför Redigerat 24 Maj 2004 av AlimoE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Gamecube tycker jag Redigerat 24 Maj 2004 av Grozzer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag tycker GC e snäppet bättre!! och de e ju biligats 990:- typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Game cube e mycket grymmare och coolare spel. game cube har många skit roliga spel. Xbox har bara några roliga spel. xXbox kostar ungefär 1800kr. Game cube kostar ca 900kr Xbox e stort och klumpigt. Game cube e litet och smidigt Xbox kan man ladda ner spel till så att man inte behöver köpa så många. Men till game cube kan man köpa en liten tv till och bärbart batteri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg