classe Skrivet 2 Februari 2021 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2021 Hej, Jag bara undrar hur många år ska nu hålla på med den äckliga och frånstötande reklamen om öronvaxet ???? //Claes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Februari 2021 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2021 15 timmar sedan, skrev classe: Hej, Jag bara undrar hur många år ska nu hålla på med den äckliga och frånstötande reklamen om öronvaxet ???? //Claes Hej, nu har jag inte sett den reklamen själv så vet inte vilken du menar. Men vanligtvis finns det ett kryss i hörnet av annonsen, det kan man då trycka på och välja "sluta visa annonsen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carolaf Skrivet 3 Juni 2022 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2022 Tidigare kunde man betala en liten summa för att bli kvitt annonserna och det gjorde jag. Nu väller de in igen så man knappt ser den egentliga sidan. Vad har hänt, hur blir jag igen av med annonserna? H. Carola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.