Nyllet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag tror jag har varit ganska nära eller nåt vet ej hur många det var men det var en JÄKLA amssa iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag har en kompis som sa att han hade hittat ett fusk så att éftertexterna går jättelångsamt.... Men jag vet inte om han ljuger eller inte.... Och då sa han att han hade fått en till gubbe.... Kommer inte ihåg vem det var.... Jag vet inte om jag ska tro honom.... jag lovar, tro honom inte han ljuger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 hur många namn finns d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Xade @ 25/05-2004 17:40:49) Jag har en kompis som sa att han hade hittat ett fusk så att éftertexterna går jättelångsamt.... Men jag vet inte om han ljuger eller inte.... Och då sa han att han hade fått en till gubbe.... Kommer inte ihåg vem det var.... Jag vet inte om jag ska tro honom.... jag lovar, tro honom inte han ljuger! Är du säker på att han ljuger?..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crismoncall Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 var finns credits? Hmm du får kolla lite jag vet inte riktigt men jag har hört det en av mina kommpisar som har sagt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg