Hoppa till innehåll

Åldersgränser...

Xade

Rekommendera inlägg

mm vet men när jag exakt fyllt 15 (1 januari) så var jag bara 163 då när jag skulle köpa ett spel som var från 15 år trodde expediten jag var för liten då vart jag väldigt arg!!! :angry: men det gick bra för dem ringde mina föräldrar... men ingen ursäkt fick jag... hon sa ENDAST 15 år KILLEN!...!!! :angry:

Nu kanske inte detta är aktuellt längre men.. Om du vill slippa åldersgränser så kan du ju beställa spelen från internet... Jag e 14 nu och e 181 cm.. kommer lätt in på alla filmer..

Det är dåligt att man måste visa leg. ibland.. Men då säger man ba.. Va f*n! måste man ha leg. fast man e 17?!!??! då blir de snopna och ger en biljetterna..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Omega @ 27/05-2004 20:52:39)

mm vet men när jag exakt fyllt 15 (1 januari) så var jag bara 163 då när jag skulle köpa ett spel som var från 15 år trodde expediten jag var för liten då vart jag väldigt arg!!! :angry:  men det gick bra för dem ringde mina föräldrar... men ingen ursäkt fick jag... hon sa ENDAST 15 år KILLEN!...!!! :angry:

Nu kanske inte detta är aktuellt längre men.. Om du vill slippa åldersgränser så kan du ju beställa spelen från internet... Jag e 14 nu och e 181 cm.. kommer lätt in på alla filmer..

Det är dåligt att man måste visa leg. ibland.. Men då säger man ba.. Va f*n! måste man ha leg. fast man e 17?!!??! då blir de snopna och ger en biljetterna..

men jag orkar inte beställa spel från internet, fortare och säkrare i affär

dessutom hände det för länge sen, jag e 15 nu så det e lungt för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Xade @ 28/05-2004 09:31:37)
(Omega @ 27/05-2004 20:52:39)

mm vet men när jag exakt fyllt 15 (1 januari) så var jag bara 163 då när jag skulle köpa ett spel som var från 15 år trodde expediten jag var för liten då vart jag väldigt arg!!! :angry:  men det gick bra för dem ringde mina föräldrar... men ingen ursäkt fick jag... hon sa ENDAST 15 år KILLEN!...!!! :angry:

men jag orkar inte beställa spel från internet, fortare och säkrare i affär

dessutom hände det för länge sen, jag e 15 nu så det e lungt för mig!

och man måste betala frakten om man besteler via internet!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen
(Apocalypse @ 25/05-2004 16:36:35)

när jag va 12 såg ja på resident evil.. och inte så farligt, men jag har sett filmer från 18.. nej, inge porr :P

va roligt vart såg du den? 18 års filmen, låt mig tänka när den åldergränsen togs bort.. hmm typ 15 år sedan. ja det kan ju va möjligt, om det är en gammal film. MEN! om du är i amerika så kan det stämma för där så men inte i sverige, plus det måste ha varit en porr film, om du titta på den i sverige eftersom det är bara dom som är för över 18 år...

oj ja just d, d va 15 års gräns.. glömde.. har nog aldrig sett en film från 18, har nog inte ens sett ett fodral på en film där d står från 18 :unsure: Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm vet men när jag exakt fyllt 15 (1 januari) så var jag bara 163 då när jag skulle köpa ett spel som var från 15 år trodde expediten jag var för liten då vart jag väldigt arg!!! :angry: men det gick bra för dem ringde mina föräldrar... men ingen ursäkt fick jag... hon sa ENDAST 15 år KILLEN!...!!! :angry:

juap, men iförsig så kan dom inte neka dig att köpa spelet eftersom det inte finns någon lag(ännu) som säger att du inte får det, det finns bara att det inte är anpasat för barn exempel under 15 år, köpte GTA 2 när jag var 11 och dom sa bara att det var mycket våld i det, och att i USA så är det från 18 år, men i sverige finns det ingen sådan lag, som tur för er, så hindrar dom dig från att köpa så kan du kräva att dom vissar och berättar lagen som säger att du inte får köpa det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ozoon @ 01/06-2004 16:46:22)

Men om jag vill se en film på 15 år så ska jag se den! Och inget kan stoppa mig! Mwhahaha...

inte mig heller, jag är 15.... :rolleyes:

åldersgränser är bra, så slipper man småglin:P

Ja det är ganska bra det :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...