Hanamontana Skrivet 2 Maj 2023 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2023 Hej! Jag söker en kodare som kan hjälpa mig med några enklare saker. Det skulle uppskattas väldigt mycket Mvh desperat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenysKnertser01 Skrivet 25 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2023 Jag kan hjälpa dig med grundläggande C-programmering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 26 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2023 Jag har 20 års erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2023 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peterojanpera Skrivet 4 September 2023 Rapport Dela Skrivet 4 September 2023 Intresserad av att gå med dig, känn dig fri att ping mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.