FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 (redigerat) Ibland har jag mått jättebra, det har känts väldigt bra och jag läser psykologi. Men, så vaknar man eller typ somnar med en känsla av "mardröm" och så drömmer man dessutom mardrömmar och vaknar jätterädd! Det är så jobbigt. Jag håller iallafall på att göra ett spel, det ligger på domänen Ethereal-princess.com och ska vara så-snart-som-möjligt up-to-date! Redigerat 29 Augusti 2023 av FixedDragon13 Smileys funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Jag mår lite bättre nu. Det löste sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Vad bra att det blev bättre. Fast det hade varit bättre om det blev bra. Håll oss uppdaterade så att vi vet hur det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Vi finns här för dig om du skulle må sämre igen @FixedDragon13 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 för 1 timme sedan, skrev FixedDragon13: Jag mår lite bättre nu. Det löste sig! Berätta gärna vad du gjorde för att förbättra situationen! 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FixedDragon13 Skrivet 29 Augusti 2023 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 Min mamma och moster har varit här på besök. Jag kan må väldigt dåligt av min moster! Jag gick igenom allt i huvet, och så kom jag på det att det är mitt säkerhetssystem och blev väldigt lugn, sen blev allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2023 (redigerat) 7 timmar sedan, skrev ImbazFuhrerII: Vi finns här för dig om du skulle må sämre igen @FixedDragon13 Vet inte om jag är beredd att gå så långt men jag kommer definitivt vara här om hen mår sämre. 11 minuter sedan, skrev FixedDragon13: Min mamma och moster har varit här på besök. Jag kan må väldigt dåligt av min moster! Jag gick igenom allt i huvet, och så kom jag på det att det är mitt säkerhetssystem och blev väldigt lugn, sen blev allt bra. Använde du kommandotolken då eller? Nyfiken på hur det där fungerar. Redigerat 29 Augusti 2023 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.