Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Har nån sett nån Monty Pyton film! Jag har sett Monty Pyton and the holy grail. Den är så j*vla kul! Och som den slutar! Kan en film ha ett bättre slut? Den är så överdriven så det är inte sannt! Jag fattar inte hur den kan vara från 15 år! Jag gillar sången som de sjunger om den modige sir Robin, och så gillar jag att de tror att de har hästar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag har oxå den filmen. den är så j**la bra. Life of brian är oxå bra men jag gillar nog the holy grail mer. är det 15 års gräns på the holy grail? det har inte jag kollat. den är ju faktiskt lite blodig, men 15 år vet jag inte om det borde va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Visst är det blod men det är ju gjort så att det verkligen ser överdrivet ut!!! Jag kom på att jag glömde skriva att mördar kaninen är grym också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 life of brian e så skön, har itne sett den filmen ni snacka om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag har oxå den filmen. den är så j**la bra. Life of brian är oxå bra men jag gillar nog the holy grail mer. är det 15 års gräns på the holy grail? det har inte jag kollat. den är ju faktiskt lite blodig, men 15 år vet jag inte om det borde va life of brian e ju så sk*t bra!! bäst e nästan slutet när dom sjunger på korset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Xade @ 25/05-2004 18:40:01) jag har oxå den filmen. den är så j**la bra. Life of brian är oxå bra men jag gillar nog the holy grail mer. är det 15 års gräns på the holy grail? det har inte jag kollat. den är ju faktiskt lite blodig, men 15 år vet jag inte om det borde va life of brian e ju så sk*t bra!! bäst e nästan slutet när dom sjunger på korset! slutet är bra ja, jag gillar oxå när självmordstruppen kommer! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja och han som skämtar hela tiden... hehe men även när brian gör mirakel, som att trampa på gubbens fot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Är det den som handlar om han som föddes i stallet brevid Jesus eller är det nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Är det den som handlar om han som föddes i stallet brevid Jesus eller är det nån annan?det är den.dom tre vise männen tar fel stall! :D Redigerat 25 Maj 2004 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Har sett alla tre asså dom äger så j*vla hårt asså gud så bra dom e t ex svarta riddaren tycker jag e as rolig och när Lancelot kutar upp för kullen typ hundra gånger f*n så bra den e :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Har sett alla tre asså dom äger så j*vla hårt asså gud så bra dom e t ex svarta riddaren tycker jag e as rolig och när Lancelot kutar upp för kullen typ hundra gånger f*n så bra den e :lol: :lol: alla tre? vilken mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag har sett den också.... åh fanken... den äger så de är inte sant :lol: jag satt och skratta nästan hela filmen igenom... men kaningen var mycket bra... män bäst var ju "the holy granade" och fransmännen... "U american Kniggith" :lol: :lol: Ååååh... jag måste bara köpa den (såg den hos en kompis)... den är SÅ rolig!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.