Ratchet Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag fattar inte hur man kan komma på såna filmer ärligt talat! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det e svårt att göra bra filmer, men komedi e ändå lättaste genren att göra film om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag har inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Gör det så fort du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (cloud @ 25/05-2004 21:21:32) Har sett alla tre asså dom äger så j*vla hårt asså gud så bra dom e t ex svarta riddaren tycker jag e as rolig och när Lancelot kutar upp för kullen typ hundra gånger f*n så bra den e :lol: :lol: alla tre? vilken mer? Trodde du d bara va två jaha men iallafall heter den andra Monthy python meningen med livet fast den e sämst fast riktigt roligt som me tjockisen t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Den har vi men jag har inte sett de ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det e bara life of brian som e kul av monte pyton filmerna tycker jag...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det e bara life of brian som e kul av monte pyton filmerna tycker jag...!då kan du inte ha sett dom andra om du tror att dom är tråkiga, alla är roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 tycker inte jag, men jag har bara sett 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hur många finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 3 finns lr jag vet inte kanske mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det finns väl mer än 3, annars har jag sett alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.