Linus111 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag skulle vilja veta vad man får Mystery Goo. Jag sitter nämligen fast där man ska lämna saker för att få ultimate key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 du får dom av svamparna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Tack så mycket =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Hurdå? jag har tagit jätte-många svampar men hur får jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hurdå? jag har tagit jätte-många svampar men hur får jag den? Öhm, du ska inte slå på dem, utan du ska hjälpa dem genom att "leka charader".När en vit svamp har en låga ovanför huvudet ska du ta lock on och använda thunder. Därefter kommer den att göra något annat som står för att du ska ge den något annat. Gissar du rätt tre gånger i rad kommer han att ge dig olika Items. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad menar du? jag menar dom här svamparna på första banan. Var hittar du dom andra svamparna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Man möter väl en sån i Hecules Cup lr Pegasus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad menar du? jag menar dom här svamparna på första banan. Var hittar du dom andra svamparna? Det är inte dem svamparna vi pratar om som man ska hitta på Soras ö, utan en heartless som heter "White mushroom". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ok såna har jag träffat förut men jag har bara dödat dom. hur får man mystery-goo Från dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Som DS89 sa, leka charader med dom! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg