ullbergan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 kan någon ge mig en guide till ur man bygger en tower defens banda (ni vet när fienderna komer från ett stäle och dom ska typ till ell skep) ge mig en guide snäla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 du måste lära dig att använda triggers sök på google efter wc3 trigger guide eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 hur lär man sig triggers? och jag vill ha direkta länkar inte till sök sidor för det kan jag tänka ut själv :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 så bra! men..ehr..VARFÖR SÖKER DU INTE DÅ!! oops, skrek jag? men sök på någon sökmotor, det brukar gå bra för mej .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 därför jag inte orkar!!! brain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.