henk_a Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Hej! Min mamma jobbar natt och sover på dagen så pappa tycker att stereon är för kraftig så dår spelar jag upp skivan i datorn! Skivan är "Dance of Death" och den går inte att spela upp i datorn eftersom den är skyddad... Vi har testat hos min kompis och han kan spela upp den... finns det nåt program som rätar till problemet nån känner till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Det kan finnas några bra program eller patchar som kan spela upp låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 man kan vell kanske ställa in på dataen eller pogramet som du annvänder, kan du spela några andra skivor då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Gå tillbaka till affären där du köpte skivan och kräv pengarna tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 det gjorde jag en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 10 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Men alltså den fungerar inte att spela upp den spelar skivan i 10 sek sen blir det stopp... det e värdelöst... det måste finnas nåt som rätar till problemet... var kan man ladda ner dom där patcharna och vad heter dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Hej! Min mamma jobbar natt och sover på dagen så pappa tycker att stereon är för kraftig så dår spelar jag upp skivan i datorn! Skivan är "Dance of Death" och den går inte att spela upp i datorn eftersom den är skyddad... Vi har testat hos min kompis och han kan spela upp den... finns det nåt program som rätar till problemet nån känner till? det som vill uppdateras när du stoppar in skivan är en speciell spelare på skivan. den spelar upp dina låtar. skivan går inte att spela upp med nåt annat än den som kommer med skivan. därför är skivan också svår att rippa(man behöver ett speciellt prog) men om du installerar playern så ska det gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Hej! Min mamma jobbar natt och sover på dagen så pappa tycker att stereon är för kraftig så dår spelar jag upp skivan i datorn! Skivan är "Dance of Death" och den går inte att spela upp i datorn eftersom den är skyddad... Vi har testat hos min kompis och han kan spela upp den... finns det nåt program som rätar till problemet nån känner till? det som vill uppdateras när du stoppar in skivan är en speciell spelare på skivan. den spelar upp dina låtar. skivan går inte att spela upp med nåt annat än den som kommer med skivan. därför är skivan också svår att rippa(man behöver ett speciellt prog) men om du installerar playern så ska det gå! Okey... på min kompis när han stoppa i skivan så vart det så att man skulle installera den så stod det "running player for the first time" men varför blir det inte så för mig? Vet nån vart man kan ladda ner den manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 13 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Men jag har oxå hört att man kan köpa en viss sladd till cd-freestylen så den går att koppla in i datorn för jag vill inte heller ha hörlurar jag gillar det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Du behöver Windiws media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 14 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Men det år ju det som inte funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.