Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 men asså kan man spara mer än 6 pokémon i colosseum om man börjar om?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (karata @ 27/05-2004 19:44:37) Ja,det kan du.. va bra :) vad var frågan diggaren? Det står längre bak men det va: Finns mini-spel, gym leader castle etc. på coluseum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej, bara story mode och colosseum battle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej, bara story mode och colosseum battle Men spelet räcker länge ändå? Då köper jagv det nog så fort jag får råd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Ja, det räcker länge. Jag har inte kommit så långt men jag tror det räcker länge... Ja, köp det!!!!!! Så länge du gillar pokemon är det kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag gillar pokemon ganska mycket. Ps. litet avbrott från ämnet bara: Klassens bråkstake kallede mig "pokenörd. Nästa da kom han till skolan med pkmn-kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 haha, de verkar ju vara en smart kille :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag gillar pokemon ganska mycket. Ps. litet avbrott från ämnet bara: Klassens bråkstake kallede mig "pokenörd. Nästa da kom han till skolan med pkmn-kort... Då e väl han det också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag tyckte oxå det var väldigt kul. Tillbaka till ämnet nu kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg