minilena Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 När man tar fram spöet så väntar man tills det står Oh,a Bite!! och trycker sedan EN gång på A,sen så kommer det prickar igen tills Oh,a Bite dyker upp en gång till. Så fortsätter man tills det står It´s a Pokémon on the Hook! och machen kan börga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ja exakt så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ja...exakt så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Det kommer stå typ: .....ohh , a bite A ....Oh a bite A ..ohh a bite sen så står det : Pokemon its on the hook! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Han har nog fattat. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Och ju fler Oh! A Bite! det kommer upp, desto starkare Pokémon är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 var har du fått reda på de.. de kan va sant... men jag har fått upp starka på ett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Glömde skriva det...Men när jag hittade den här tråden var den SIST i forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 var har du fått reda på de.. de kan va sant... men jag har fått upp starka på ett! Det står i Prima's strategi guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg