Gamer 1 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Har ni sett på half-life 2?......... Ifall ni inte har gjort det så gå in på den härlänken ..... När ni har kommit in på sidan så leta efter half-life 2 volume 1... Sen så ser du på den!.... Jag har sett den och jag dreglar.... Det var skitcoolt!!!!! B) ...... Det tar en stund att ladda ner den men det är det värt.... Vad tycker ni?... Kommer det bli skitbra eller kommer det vara ett skitspel?... Tänker ni köpa det?... Jag kommer iaf köpa det!... Helst den dagen då det släpps!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag har ej sett på den där länken men kan 100% garantera att det blir ett superspel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 HL 2 kommer att släppas till PC och Xbox. Det kommer hösten/vintern 2004! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Det är långt dit.... Jaja.... Det är väll bara att vänta och titta på alla nyheter, bilder och trailers tills det kommer ut till lilla sverige.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det är ju som mest ett halvår! Tyvärr kommer det komma till pc då... Det kommer förmodligen ett halvår senare till Xbox :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nehe... Du ljuger!.... Snälla!.... Säg att du ljuger.... Nej.... Det kan inte vara sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag läste på Level7 att Valve hade sagt att det var väldigt tveksamt om man skulle släppa det till xbox, men att en tid efter pc-releasen skulle ps2 versionen komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) jag läste på Level7 att Valve hade sagt att det var väldigt tveksamt om man skulle släppa det till xbox, men att en tid efter pc-releasen skulle ps2 versionen kommaVA!?... Du måste skämta.... Det måste komma till xbox!.... ÄNDRAT: Efter att du hade skrivit att det var tveksamt att det skulle komma till xbox så blev jag väldigt :o .... Så jag gick in på google och hittade den här sidan...... Där står det längst ner på sidan på punkt tre.... Det här står det: An Xbox port is supposedly in the works, but it isn't expected to ship simultaneously with the PC version. There were rumors of a PS2 port, but those have now been confirmed as false. Jag hoppas att jag har läst rätt att.... Att det ska komma till xbox men inte till playstation2 :) ..... Och att det inte ska komma samtidigt som pc versionen... :( ... Det kommer att ta lång tid alltså...... Säg att jag har läst rätt!.... Redigerat 26 Maj 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 pc veritionen av Hl2 släppsi augusti och xbox veritionen släpps något senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej d släpps 9 september exakt har läst d på en sida där man kan beställa d för 250 kr till datorn asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 HL 2 kommer till Xbox. Det är jag helt säker på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 HL 2 kommer till Xbox. Det är jag helt säker på. Hoppas att du har rätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg