Ratchet Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Detta börjar likna personliga påhopp! :angry: Aja, peace everybody and back to topic! Citera
Katt Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Det är ju jätte lågnt! Speciellt när Rayman åker ner hela tiden så jag får börja om! :angry: FÖRESTEN HAR NI SOM SRIVER DUMMA SAKER OM MIG INGETING ALLS Å GÖRA PÅ MITT ÄMMNE! :angry: :angry: :angry: :angry: Citera
Ratchet Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jo men om han ramlar ner så om du då trycker mellanslag så ramlar han inte alltid hela vägen ner! Citera
Katt Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Jag ska förska igen någon annan dag. Just nu så håller jag på att skapa en sida. Citera
Ratchet Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Ja det kan man ju läsa på din signatur! Citera
Katt Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Det blir ingen sida heller. Jag har annat och göra, Rayman 3 har jag trönat på så jag tar och skapar lite egna spel istället. Fast dom är också svåra. :lol: Citera
Katt Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Nu har jag kommit till en häxa som slänger soppa, hur klarar man den (klarade altså vattenfallet till slut)? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.