Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jo jag e på jakt på Läskiga spel.. sånna där "de e nåt bakom mig.."-stilen jag hade tänkt köpa Resident Evil spelen.. men jag vill veta fler säg inte Eternal Darkness, d verkar helt stört och tråkigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 RE spelen ska vara bra.. Vad ska dt nu vara för fel på ED? det verkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Project Zero men jag tror ej d finns tilll GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Nä dt finns bara till ps2 -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Och till X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Och till X-box Yipee!.... Då ska jag köpa det.... Hmmm... Vad är det för fel på ed?... Jag har det och det är ju skitbra!... Det sämsta med spelet är grafiken.... Men det är ju inte så konstigt för från början var det meningen att det skulle komma ut till nintendo64.... jaja... Om du inte tycker om ed så kan du ju köpa resident evil spelen... Jag vet inget mer skitbra skräckspel till gamecube... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Och till X-box men snacka inte X-box här!! jag tycker inte det finns otäcka spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Silent hill : The room , fast jag vet inte ifall det finns te GC ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det tror jag inte finns på GC, ska kolla på nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Nej... Det ska komma till ps2.... Och jag har för mig att silent hill 4 the room också ska komma till xbox... ÄNDRAT: Jag tittade på gametrailers på silent hill 4 the room.... Och där stod det iaf att det skulle komma ut till xbox!.... Hoppas att det stämmer.... Redigerat 25 Maj 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 men vi snackar ju Gamecube här!!! håll er till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Vadå?.... Jag svarade ju bara på narutos fråga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg