Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2004 Vet inte men testa på download.som! Citera
Offline Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Skrivet 27 Maj 2004 behöver man ha jazz jackrabbit 1 för att kunna spela jazz jackrabbit 2? Citera
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2004 Nä, det behöver man inte! Jazz Jackrabbit 1 är ganska så svårt att få tag i, för det blev inte lika populärt som tvåan! Citera
Offline Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Skrivet 28 Maj 2004 så är tvåan bättre än ettan?, enligt er.. Citera
Ratchet Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Mja båda är bra och jag har inte spelat ettan på åtatal men jag försöke allt vad jag kan för att hitta ett ställe att ladda ner det! Ja å en kompis läste att man höll på att skappa ett 3dje spel som var i 3D och skulle komma till ps2 men det släpptes aldrig pga att jazz jackrabbit 2 var det ända spelet som Epic Games (tillverkarna) hade förlorat så mkt pengar på. Jagha rr för mej att jag såg nån gång att det skulle komma ett jazz jackrabbit till gba men det vet jag inte säkert. Hur som helst så fanns det ett spel till nintento 8 bit som man åxå var en grön kanin med en pistol i men jag kan inte komma ihåg vad det hette med det var iaf inte jazz jackrabbit!!! Citera
Paradox Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Jag har båda pluss en extra jul version av 2:an Citera
Ratchet Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 En jul version?? Hur ser den ut? Vad är det speciella? Citera
fillekille91 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 Ja tycker Förvisso att Det är Roligare att spela Ett:an än 2:an Citera
Ratchet Skrivet 30 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2005 (redigerat) mm, men jag minns knappt hur ettan var.. ååh ja måste få det igen skulle bli tacksam om nån hittade nån stans att ladda ner det.. på söker man på jazz jackrabbit så kommer en länk till en sida där man faktiskt kan ladda ner 1:an men det funkade inte åp min dator :( Redigerat 8 Februari 2006 av Ratchet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.