Gäst zego Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag har ett invison power bord forum och hur kan man lägga upp egna banners snälla behöver hjälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag ahr ett sånt forum och håkller på och lär mig. jag kan säga när jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Det är lite svårt att förklara men : När du kommer in på sidan så står det ju längst upp Ditt forumsnamn , och under står ju nån text .. du ska ändra texten under i adminpanelen till *BILDEN* ok ? förstår du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Kostar det med Invision Power board? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Riktiga versionen kostar, men Invison Free, som är en 'demo-version' av IPB, är gratis. Redigerat 25 Maj 2004 av Salzrütter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag trodde IPB var riktiga Invision power board, I=Invision P=Power B=Board men så var det visst inte... så fel man kan ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.