Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 hur ska man göra? :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vad är det för fusk? funkar andra fusk? det kanske bara är påhittat av nån, vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vad är det för fusk? funkar andra fusk? det kanske bara är påhittat av nån, vem vet? ja men jag har tat fusk från många sidor och till andra spel funkar det! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vilka andra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vilka andra spel? andra spel som jag har... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vad för andra spel? jag har ingen aning om vilka andra spel du har! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 vad för andra spel? jag har ingen aning om vilka andra spel du har! det spellar ju ingen roll vad för andra spel jag har! <_< <_< det borde funkla på bostin out! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 du kan inte bara ta fusk från ett spel till ett annat och tro att det ska funka. så det spelar visst roll vilka spel du har testat och fått fusken att fungera på. om det ska funka så är det bara att testa och test tills det funkar eller du ger upp du kanske måste göra nåt innan du skriver in fusken, tex pausa, öppna fusk ruta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 du kan inte bara ta fusk från ett spel till ett annat och tro att det ska funka. så det spelar visst roll vilka spel du har testat och fått fusken att fungera på. om det ska funka så är det bara att testa och test tills det funkar eller du ger upp du kanske måste göra nåt innan du skriver in fusken, tex pausa, öppna fusk ruta ja men...asså... <_< jag använder INTE samma fusk till bostin out som jag använder till den första! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Hej du, lungna ner dig. mina fusk till the sims bustin out funkar säg mig bara hur du gör kåden ovh var du fick den ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Hej du, lungna ner dig. mina fusk till the sims bustin out funkar säg mig bara hur du gör kåden ovh var du fick den ifrån. jag har fått dem från cheatplanet.com och från fragzone.se och jag gör som det står: "tryck in koden snabbt och så visas en gnom"!men det gör det inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag kan fusken. Tryck på start. Sedan trycker du på R2, L1, R1, L2, Vänster, Cirkel tätt inpå varandra fast inte samtidigt var noga med att du inte trycker fel någon gång. det misstaget gjorde jag. Om koden funkar så kommer du att höra ett "Ooohh" och en liten typ tomtenisse ställer sig på trottoaren. och R2, L1, R1, L2 är inget "för-tryck" utan det ingår i koden(fusket). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg