Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ett gamecube kostade ju ungefär 2000kr i början.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Hmm, det var ngn som sa att dom först ändrade till TS sen tillbaka till DS, isåfall, vad stod TS för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 triple screen såklart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Om jag minns rätt.... Så var namnet först ds= double screen(dual screen) sen var det ts: tripple screen, sen var det ds igen= Developers system som det kallas nu..... Checka dennna sidan: http://www.gamereactor.se/texter/?id=1946 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Varför två skärmar? Jag kan inte tänka mej varför? Högst 1500:-, nyfikne på hur spel-kasseterna ska se ut? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 För att se två vinklar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 för att spelet ska bli lite mer spännande Här finns en film på mario kart DS vad tycker ni den påminner om? jag tycker Mario Kart: Double Dash!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 för att spelet ska bli lite mer spännande Här finns en film på mario kart DS vad tycker ni den påminner om? jag tycker Mario Kart: Double Dash!! Jag tycker också att den liknar Mario Kart: Double Dash. Den påminde ju inte om 100 spel direkt. hehe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg