Karata Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 då skulle man lätt kunna få tag i alla pkmn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Det heter inte game boy ds.... Och det är inte en uppföljare till game boy advance sp... Jag kommer inte ihåg när det kommer ut.... heter visst ds jevla mongo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Mr. Fusion @ 28/05-2004 20:48:58) Det heter inte game boy ds.... Och det är inte en uppföljare till game boy advance sp... Jag kommer inte ihåg när det kommer ut.... heter visst ds jevla mongo MAN VET INTE VAD DEN HETER!PROJEKT NAMNET ÄR NINTENDO DS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Lugna ner er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Resurrected Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 På E3 berättade dom att den ska heta DS. Det var osså projektnamnet men det ska heta DS när det släpps. Så nu är det löst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Den kommer alltså heta Nintendo DS och DS sim alla vet står för Doubble Screen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 http://www.nintendo.se/images/puffs/20040513074112.gif här är en bild på den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Om det inte blir för dyrt kankse jag ska köpa Nintendo DS...Verkar bra me Internet och d. Men hur betalar man för Internet i maskinen. De kanske använder sig av GPRS/GSM uppkoppling. Så det itte blir så dyrt...... Men, men. Grafiken verkar vara så j*vla bra!!!!!!!!!! Och ljudet också! Men det kommer säkert kosta ca. 2000 :angry: kr. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ja, typ de e lite synd grafiken ska ju vara över nintendo 64s grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 aaa.. men 3D grafik kort!!!!!!!! så fett för att va ett fickspel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tror inte att den kommer att kosta mer än vad psp kommer att göra.... Hoppas att det iaf inte kostar över 2000kr.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 det kommer det nog inte att göra.. ett GC kosta ju 1300 i början utan spel typ.. det skulle inte kosta mer än 1500 HÖGST! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg