Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du skall klara Ice Cavern för att få Bootsen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Aha, du hade inte Iron boots än..då fattar jag. Ja, då blir det ju som att man dyker på vanligt sätt och måste upp igen efter en stund. Om du går igenom hela Ice Cavern så kommer du till slut till ett rum med en varg och när du dödat den får du Iron boots. Jag kommer inte ihåg hur man går för att komma till det rummet. Det finns rum som man måste smälta en rödaktig barriär med Blue fire för att komma in i, har du inte prövat det än så är det så du ska göra. Ice Cavern är inte särskilt svår så du kommer säkert att ha klarat den vid det laget du läser det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Jag är i rummet med en Gold Skulltula och 3 Ice Fladdermöss eller vad det är... Det finns en Blu Fire och en massa upphöjningar med gråa mynt... Jag kommer inte upp till blue fire, och jag når inte alla rupees, vad ska jag göra här? Edit: KLarade det, man skmulle putta runt ett stort block! Redigerat 30 Maj 2004 av Bumble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Är det där det finns isblock som man kan skjuta framför sig och klättra upp på? du ska skjuta isblocket så att du kan ta alla de vita pengarna så att en dörr öppnas. på ett ställe behöver du först smälta röd is med blue fire för att hitta den vita pengen. Det är lite trixigt men det är bara att prova att knuffa isblocket tills du hittat rätt. Ett tips är att döda alla fiender först så att man får vara ifred. Knuffar man ner isblocket i ett stup så växer det upp ett nytt på samma ställe som det var från början så det är ingen katastrof. Jag fick försöka ganska länge innan jag lyckades första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag menade att jag hade fått Iron Boots... Men två andra frågor: 1. När tinas all is hos Zoras upp? Jag vill dyka... 2. Varför säger gubben i labratoriet bara "You have done 6 meters..." fast jag kommit till botten... HYan säger ju att jag borde komma mycket längre ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 När du har nuddat botten (Måste ha Golden scale) så hör du ett "Mysterium"-ljud. När du hör detta ljud så ska du simma upp och snacka med gubben. Zora's domain kommer aldrig att tinas upp... I alla fall inte under spelet gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Är det svårt att få golden scale, hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Man fiskar som stor... Tar dock lite tid att få upp en stor fisk... Du kan försöka gå runt och kanske greja att få "Sinking lure"! Har aldrig haft det själv, men antar att det blir lättare, eftersom att betet sjunker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Ok, kommer inte ihåg var fisket låg (skäms), vart var det? Edit: Hittade den! Hur kommer man upp för kullen där då? Redigerat 30 Maj 2004 av Bumble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det ligger vid Lake Hylia. Du ser ett hus ute i vattnet när du står vid fågelskrämmorna bredvid Lake Hylia, där är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hur kommer man upp för kullen där, det är ju lågt med vatten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du kan plantera en magisk böna som liten vid Lake laboratory, eller klara water temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg