Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 viste ni att Sagan om konungens återkomst komemr ut idag, jagh måste bara köpa den nu!! det e ju lätt dem bästa filmer som finns!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag skall köpa den i alla fall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag ska vänta tills den kommer i extended edition (eller vad det heter, den förlängda versionen iaf) och köpa alla tre i extended edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag har inte sett Sagan om de två tornen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ska samma sak som Cloud fast det kommer kanske i höst eller i vinter! Men som sagt jag ska köpa alla Extended Versionerna i en box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ska samma sak som Cloud fast det kommer kanske i höst eller i vinter! Men som sagt jag ska köpa alla Extended Versionerna i en box. kommer det komma??? strunt samma, jag köper båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Xade @ 25/05-2004 20:27:09) Ska samma sak som Cloud fast det kommer kanske i höst eller i vinter! Men som sagt jag ska köpa alla Extended Versionerna i en box. kommer det komma??? strunt samma, jag köper båda! det borde komma alla i en box, annars kommer jag vänta i onödan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 och kanske missa allt... bästtre att få ikke extended än ingen alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det kanske inte kommer nån box men alla i extended borde man kunna få tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja, men det kan va svårt att få tag på första filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 nä, jag tror inte det, om den inte finns i vanliga affärer, men det borde den, kan man ju köpa den på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 min bror köper den jag ska kolla dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.