epaaj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 när man har alla 3 filmerna ska man låsa in sig i ett rum med en påse godis, chips, popcorn, 1,5 L cola (kanske 2st) och kolla på alla filmerna i ett sträck utan uppehåll (kanske att man måste gå på toan nån gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag ska vänta tills den kommer i extended edition (eller vad det heter, den förlängda versionen iaf) och köpa alla tre i extended edition tror jag ska göra det också!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag ska köpa den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 när man har alla 3 filmerna ska man låsa in sig i ett rum med en påse godis, chips, popcorn, 1,5 L cola (kanske 2st) och kolla på alla filmerna i ett sträck utan uppehåll (kanske att man måste gå på toan nån gång) Usch frästa mig inte...Men ska nog göra samma sak.. Annars kan man ju fixa en fotölj som är en toalett.. Så slipper man resa på sig och gå så himla långt till toan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 bra idé det där med toalett och fotölj i ett :lol: lite svårt att få tag i eller göra själv men ändå en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 när man har alla 3 filmerna ska man låsa in sig i ett rum med en påse godis, chips, popcorn, 1,5 L cola (kanske 2st) och kolla på alla filmerna i ett sträck utan uppehåll (kanske att man måste gå på toan nån gång) KANSKE? gå på toa, självklart gå på toa flera gånger!!! det ska jag göra med 2 kompisar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 när man har alla 3 filmerna ska man låsa in sig i ett rum med en påse godis, chips, popcorn, 1,5 L cola (kanske 2st) och kolla på alla filmerna i ett sträck utan uppehåll (kanske att man måste gå på toan nån gång) På söndag ska jag och min låtsas pappa se samma sak men istället för dom tre ska vi se alla band of brothers 12 timmar me pizza och godis bättre kan ingen ha d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vi hade beställt den så vi fick den dagen då den kom ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Själv har man redan haft den några månader :) Tycker förövrigt att Orlando Bloom förstör den sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hurså va menar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Själv har man redan haft den några månader :) Tycker förövrigt att Orlando Bloom förstör den sista! vadå förstör, han e ju bra, men bäst i 2an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Xade @ 28/05-2004 09:17:27) Själv har man redan haft den några månader :) Tycker förövrigt att Orlando Bloom förstör den sista! vadå förstör, han e ju bra, men bäst i 2an! Ja, han kubbar upp för får en ollifant som om det vore en vanlig väg, och i tvåan stylar han genom att åka på skölden ner för trappan. Tycker att det är onödigt.Spökerna i trean är fula också, och fel gjorda, om man har läst bäckerna vet man detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.