Hoppa till innehåll

Sagan Om Konungens Återkomst

Xade

Rekommendera inlägg

när man har alla 3 filmerna ska man låsa in sig i ett rum med en påse godis, chips, popcorn, 1,5 L cola (kanske 2st) och kolla på alla filmerna i ett sträck utan uppehåll (kanske att man måste gå på toan nån gång)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

när man har alla 3 filmerna ska man låsa in sig i ett rum med en påse godis, chips, popcorn, 1,5 L cola (kanske 2st) och kolla på alla filmerna i ett sträck utan uppehåll (kanske att man måste gå på toan nån gång)

Usch frästa mig inte...

Men ska nog göra samma sak.. Annars kan man ju fixa en fotölj som är en toalett.. Så slipper man resa på sig och gå så himla långt till toan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KANSKE? gå på toa, självklart gå på toa flera gånger!!!

det ska jag göra med 2 kompisar!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På söndag ska jag och min låtsas pappa se samma sak men istället för dom tre ska vi se alla band of brothers 12 timmar me pizza och godis bättre kan ingen ha d.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 28/05-2004 09:17:27)

Själv har man redan haft den några månader :)

Tycker förövrigt att Orlando Bloom förstör den sista!

vadå förstör, han e ju bra, men bäst i 2an!

Ja, han kubbar upp för får en ollifant som om det vore en vanlig väg, och i tvåan stylar han genom att åka på skölden ner för trappan. Tycker att det är onödigt.

Spökerna i trean är fula också, och fel gjorda, om man har läst bäckerna vet man detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...