DanniQ Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 rätt¨åt den där TÖNTEN Jag tycker inte han är en tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tyckte den var kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Hade han stödhjul? :huh: Nä det var ju bara vad hans rivaler sa! Ganska så vitsigt tycker jag faktiskt! Jag tycker det var dumt av Bush att starta krig mot Irak men han är inte en tönt för det! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 han drack nog för många vodka och öl förre hans resa mot sjukhuset! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ja, säkert... Mohaha, jag är Ond! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Akta dig så att inte bush skickar sina vakter! Det är nämligen jg som är Bush och ni retar mig för mitt skrubbsår på nosen! Jag skall spränga er stad som jag gjorde för att få tag på Saddam!!! Nä jag skojade bara! Men rädda blev ni allt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Ratchet @ 25/05-2004 20:41:12) Hade han stödhjul? :huh: Nä det var ju bara vad hans rivaler sa! Ganska så vitsigt tycker jag faktiskt! Jag tycker det var dumt av Bush att starta krig mot Irak men han är inte en tönt för det! :mellow: Inte en tönt men bara Världens största idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 NU kanske han kommer att förklara krig mot den affär som sålde cykeln åt honom. För han har ju redan startat 2 st krig så varför inte ett till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Exakt! Det verkar ju vara sånt han gör på fritiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Lol.. klantarsle... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 han vågar väl inte gå utanför dörren utan boddygards det kunde blivit som anna lindh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Presidenten bar hjälm och munskydd när olyckan inträffade.ööööh.... Hjälm och Munskydd? Va Fanken ska man med munskydd till när man cycklar... är han rädd för SARS/Mjältbrand eller? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.