Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 japp pokémon sapphire ääääääger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Sapphire, Sapphire, Sapphire, Sapphire, Sapphire!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 SAPPHIRE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Pokémon Saphire Pokémon Ruby Pokémon Fire Red Pokémon Leaf Green Golden Sun 2 Golden Sun 1 För FR/LG spara tills det kommer den 9 oktober som Flamed Jirachi har sagt. Typ min rank ordning! Sen kommer alla andra spel så jag säger inte att golden sun 1 e sämst för det äger detta e bara min Top 6 lista! Se det så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 köp metroid zeromission Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Köp Golden sun 2. Det e bra om man tycker om äventyr och ganska mycket action. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Pokemon R/S är bra.Man kan ju också köpa Zelda:A Link to the Past,det har även Four Swords i kasetten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalleboy Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Harvest moon friends of mineral town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) GOLDEN SUN 2 Redigerat 7 Juli 2004 av kalles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 pokemon spphire sonic mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst player benji Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Jag tycker att ruby/saffire är bra spel!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 8 Juli 2004 av player benji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Zeromission eller Harvest Moon FoMT :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg