rinosaur Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 ok du där uppe skriv inte 2 inlägg på raken och i varje fall inte nå små skitar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 mac är inge bra tycker jag!!! Du stänger snabeln! Mac är bra! Det suger inte! Jag tänker skriva såhär jämt om du inte stänger din mun! :new_blowingup: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag tycker itte heller att Macintosh är bra de är så sega... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Jag tycker itte heller att Macintosh är bra de är så sega... Ok, du får säga det hur mycket du vill. Men jag har en mac så respektera det, för jag säger inte att PC är dåligt, eller?... Jag har mac, mac, mac! Bara bara bara Mac! Inga pc har jag (men jag vill ha) :new_bat_angel: :1_erchug: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 mac är inge bra tycker jag!!! Du stänger snabeln! Mac är bra! Det suger inte! Jag tänker skriva såhär jämt om du inte stänger din mun! :new_blowingup: Ok, jag tar tillbaka lite av vad jag skrev. Men jag har en Mac och jag vill ha en PC men får inte det. Avnån anledning. Men PC är också bra men Pc kan vara segt ibland också. En PC jag vet är en i skolan. Den har sega tagngenter. Det är inte Bra att dom är sega. Förresten har nån av er firstClass (förkortat FC) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 mac är inge bra tycker jag!!! Du stänger snabeln! Mac är bra! Det suger inte! Jag tänker skriva såhär jämt om du inte stänger din mun! :new_blowingup: Ok, jag tar tillbaka lite av vad jag skrev. Men jag har en Mac och jag vill ha en PC men får inte det. Avnån anledning. Men PC är också bra men Pc kan vara segt ibland också. En PC jag vet är en i skolan. Den har sega tagngenter. Det är inte Bra att dom är sega. Förresten har nån av er firstClass (förkortat FC) ? jag har inta fc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vi har 4 macar hemma hos oss en g4 en powerbook med g3 proccessor tror jag och en gammal och en ganska gammal och en windows 2000 som e mammas pappa har nog aldrig rört en pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag har en windows 2000 melenium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det låter trist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lallen Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det låter trist. Det är det inte. Vi har Macar hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det låter trist. Det är det inte. Vi har Macar hemma. Vi har också Mac en till varje medlem i familjen, utom djuren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vi med och 3 datorer över och en pc men pc är dålig i alla fall den vi har :( och bara så ni vet leder mac över pc med den snabaste data :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg