Hoppa till innehåll

Skolkat


Ratchet

Rekommendera inlägg

  • Svar 159
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja lekis och förskola e nog samma, man är väl 6n år i båda, jag gick på lekis i alla fall

Ja, först har man lekis, sedan så börjar man lågstadiet. Sen fortsätter det så där. Vad konstigt alla har haft det. Lekis och fritid.. huller om buller,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur e förskola egentligen, upplevde bara lekis... lågstadiet minns jag var rätt kul, mycket praktiskt och bra tider.. men mellan stadiet var tråkigast av alla men högstadiet är bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur e förskola egentligen, upplevde bara lekis... lågstadiet minns jag var rätt kul, mycket praktiskt och bra tider.. men mellan stadiet var tråkigast av alla men högstadiet är bäst

Menar du på fritids? Jo, där fick man mest leka, måla spela lite spel och sånt. Det var vad jag fick göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Vegeto @ 09/06-2004 19:55:38)
(Yoshi^ @ 09/06-2004 19:52:43)

det är väll fritis

Fritis är för 1-3

nä det fortsätter 4:an och 5:an finns Punkten och i 7-9:an finns Exit det är fritisgårdar

Punkten är något som våran skola har hittat på
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Yoshi^ @ 10/06-2004 13:27:52)
(Vegeto @ 09/06-2004 19:55:38)
(Yoshi^ @ 09/06-2004 19:52:43)

det är väll fritis

Fritis är för 1-3

nä det fortsätter 4:an och 5:an finns Punkten och i 7-9:an finns Exit det är fritisgårdar

Punkten är något som våran skola har hittat på

Nu förstår jag inte riktigt. Vad menar ni med "punkten"??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

nu för tiden om läraren märker att eleven är borta så ringer dem föräldrarna och ser om dem gått hem min kompis fick kvarsitning 1 timme och fick jobba matte jag var med honom som sällskap

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...